donderdag 12 april 2012

Ik zweer bij.. Lancome

Ja ja, jongens jullie kunne nu inderdaad beter iets anders gaan doen. Het gaat nu even over ..Jawel vrouwen dingen!Het is iets wat jullie mannen niet of nauwelijks opvalt, maar waar vrouwen niet zonder kunnen.
Namelijk foundation.
Is het niet heerlijk dames, als je in de spiegel kijkt en je gezicht ziet er egaal uit?
Geen oneffenheden, puisten of rode plekken te zen. Maar de vraag is, welke foundation gebruiken jullie? Bij welk merk zweren jullie?
Voor mij is dit zonder twijfel de Lancome.
Speciaal voor mijn huidtype. Omdat er verschillende pigmenten in zitten.
Het is een duur product, maar de prijs meer dan waard. Nu vragen jullie zeker af wat het dan kost?
Nou vooruit dan 48 euro. Geschrokken?
Het val reuze mee, gezien het feit dat ik maar een keer per half jaar aanschaf.
Want zeg nu zelf dames al die goedkope mousse foundation waar je puisten van krijgt, is ook weggegooid geld.
Ik raad jullie aan om er ook gebruik van te maken, zacht, vloeibaar en egaal makend alles wat een vrouw nodig heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten