vrijdag 2 november 2012

Ik zweer bij..een label

Gucci, Chanel, Prada of toch D-Squared?
Lees je dit en denk je " ja zeker kan niet leven zonder deze merken?''
Ik weet zeker dat er mensen zijn onder ons die zweren bij een product om de label die eraan hangt.
Maar waarom? Ik heb een paar jongeren over ondervraagd en het komt er op neer dat de kwaliteit van deze producten het beste zijn.
Ook het feit dat je er meer voor moet betalen doet ze niets. Het speelt ook een grote rol dat ze hierdoor meer aanzien krijgen.
" Ik ga niet lopen in neppe Uggs, dat is echt voor schut''
Dus om niet uit de toom te vallen kiezen deze mensen voor de merken. Maar ook om een bepaalde status te bereiken van welvarendheid.
Ik geef ook eerlijk toe de producten waar een label aan hangt hebben meestal ook mijn voorkeur.
Ze zien er duurder uit en stralen klasse uit.
Maar in tegenstelling tot anderen heb ik niet de neiging om alles te kopen.
Er zijn genoeg leuke kleren, schoenen bij de H&M en Zara.
Dus ik vind het overdreven dat er mensen zijn die zich van top tot teen in merkkleding dompelen;.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten