donderdag 1 maart 2012

I believe in...


Me! Jullie zullen wel denken jah grappig hoor, dat doen we allemaal. Maar even zonder gekkigheid, waar ik mij aan vasthoud is de Islam. En NEE ben geen terrorist ,NEE ik draag geen hoofdoek,NEE draag geen burka. 


Wat mij WEL moslima maakt is mijn openheid, het 5 x bidden per dag, de ramadan, en het verschil tussen goed en kwaad.


Jullie zullen zich wel afvragen Dina waarom hou je je vast aan de Islam? Nou het antwoord is makelijk.
Islam is vredelievend, het geeft innerlijke rust en geeft mij duidelijke grenzen en antwoord op vragen waar ik al langer mee zit. Het inspireert mij om een beter mens te zijn en repecteert mij als vrouw.


Het is een gevoel, net zoals de blinde gelooft in de zon niet omdat hij deze kan zien, maar omdat hij deze kan voelen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten