vrijdag 30 maart 2012

Ik zweer bij.. Illuminati..



Doodgewoon plaatje van de ster Drake, of schuilt hier meer achter? Valt jullie iets op? Nee? Oké ik geef het eerlijk toe, Mij viel het ook niet gelijk op.
Het is het teken dat er word afgebeeld.
Let goed op welk symbool hij uitdraagt. Dit is terug te voeren op iets groter dan jij en ik.
Namelijk de ideologie van de illuminatie.
De Nieuwe Geheime Wereldorde.  De illuminatie spelen een rol in de hedendaagse complottheorieën.
Een voorbeeld hiervan is de 9-11 situatie. Daar zit een hele complot theorie achter.
Hebben jullie ooit verder gedacht dan wat de televisie jullie voed aan informatie?
Niemand denkt er ooit verder over na.
Een theorie bijvoorbeeld is dat de Amerikanen het zelf in scene hebben gezet om Osama in kwaad daglicht te stellen.
Stonden jullie er wel bij stil dat als de vliegtuig een toren doorboort nooit in elkaar zakt? Experts gaven zelf aan dat er bommen in het gebouw hadden moeten zitten om dit mogelijk te maken.
Daarnaast zat er aan de voorkant van hetzelfde vliegtuig een zegel met het symbool van de illuminatie.
De illuminatie is een groep machtige personen die alles in hun macht heeft. Denk bijvoorbeeld aan
de wereldberoemde sterren zoals Rihanna, Drake, Willow Smith die zitten hier ook bij.
Kijk naar de symbolen die ze uitdragen die overeenkomen met de illuminatie dat bewijst dat ze de duivel aanbidden.
Ja, het is misschien vergezocht maar het komt wel overeen.
Vooral het gedeelte over bijvoorbeeld 9-11 vind ik interessant. Ja jullie hebben gelijk maybe overdrijf ik maar ga het zelf bekijken op Youtube dan weet ik zeker dat ik  niet de enige ben die paranoïde word.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten