vrijdag 30 maart 2012

Ik zweer bij.. Dela


Jullie lezen het en denken ja mooie zin, of wat betekent dit. Voor mij betekent het werk, hier verdien ik me geld. Maar ook waar mensen altijd betrokken met elkaar zijn. Waar de pauzes te kort zijn en de werk uren te lang, maar altijd verrassend.
Willen jullie weten over welke werkplek het gaat?
Het gaat over de welbekende organisatie Dela. Voor jullie een organisatie dat geld verdiend aan de doden toch? saai, grijs en deprimerende sfeer?
Maar niets is minder waar hoor.
Dela is meer dan dat. Als je al binnen komt word je verwelkomt door verschillende kleuren en vrolijke mensen van jong tot oud.
Het draait niet om de doden, de nadruk word gelegd op de nabestaanden.
Betrokkenheid, Integriteit en Ondernemerschap zijn de belangrijkste waarden. Dat is hun ideologie.
Het aanbieden van zorg, zekerheid en continuïteit tegen een betaalbare premie.
Weten jullie waar Dela eigenlijk voor staat?
Nee? Draagt Elkanders Lasten. Dat betekent dat ze solidair staan met de noden van haar omgeving.
Kortom Dela is een kleurrijke coöperatie dat solidair is met hun leden en het accent legt op de nabestaanden.
Geloven jullie mij niet? Neem dan een kijkje bij de Dela in jouw buurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten