vrijdag 30 maart 2012

Ik zweer bij...

Botsende Ideologieën!?

Yes weer eentje minder. Gelukkig gebruikt hij wel zijn verstand. Jullie zullen denken over wie gaat dit?
Nou voor diegene die het nieuws hebben gevolgd, weten over wie het gaat.
Eenman die is opgestapt en zich afzijdig wil houden van de partij.
JUIST Hero Brinkman. Zijn naam doet hij eer aan, want voor mij is die een held.
Voor diegene die niet weten over wie het gaat, schaam jullie! Het gaat over Hero Brinkman die is opgestapt uit de PVV. Ja inderdaad jongens en meiden waar die egotripper zit van een Geert Wilders.
Dit word weer bewezen door onze Geert. Want hij is automatisch de lijsttrekker. Wat hij wil gebeurd ook zonder enig beraad. Ik meen het. Wilders stel het Polen meldpunt, Hero is het niet mee eens maar het werd doorgevoerd.
Wat ik overigens een dom punt vind. Zoek naar een oplossing niet naar een zondebok. Wat vinden jullie? Klopt toch.
Hero was diegene dat aangaf om de partij democratisch te maken. Maar de fractie wou er niets van weten.
Nieuwe leden toe te laten, jongerenafdeling op te zetten. Niemand wou er iets van weten.
Jullie denkenm, ja dan snap ik het wel.
Het zijn toch ideologieën die botsen. En ik ben blij dat er iemand in zijn partij tot inkeer was gekomen.
Hoe kleiner het word, hoe sneller de partij word opgedoekt.
Door deze opstap zijn ze stemmen verloren.
Brinkman jij bent mijn Hero!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten