vrijdag 2 november 2012

ik zweer bij.. Blackberry

Ja daar is die weer hoor, de welbekende Blackberry. Je haat het of je houd er van. Er zijn zelfs mensen die er bij zweren. Doen jullie dat ook? Of zweren jullie liever bij de Iphone? De meeste van jullie weten al dat ik zweer bij de Blackberry.
Als je Dina ziet dan is die Blackberry nooit ver weg. Waarom? Omdat de mensen die erbij zweren altijd in contact willen blijven met vrienden en familie.
Dat kan ook met een Iphone, dat klopt. Maar het verschil is dat een Iphone duurder is dan een Blackberry.
Zoals jullie weten heeft de Blackberry mogelijkheid tot Ping en Whatsapp in tegenstelling tot de Iphone dat alleen Whatsapp heeft.
Niet alleen de functies maar ook het gebruiksgemak. Ik ben blij dat ik Blackberry heb, want hoe vaak die ook is gevallen doet die het nog steeds.
En dat jongens en meisjes is het grote verschil tussen Blackberry en andere toestellen waar ik niets mee heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten