vrijdag 2 november 2012

Ik zweer bij...Apple!!

Ja , ik ga toch ook mijn bijdrage leveren aan de Apple gekte. Nee niet de fruitsoort! Iphone, Ipod, Macbook dat zegt jullie vast wel iets toch?
Maar dit stukje gaat niet over hoe goed deze producten wel niet zijn en wat ze allemaal kunnen. Want dat weten we ondertussen wel.
Want dat zijn ook de redenen waarom de Apple fanaten er bij zweren.
Er is een nieuwe ontwikkeling op Apple gebied bezig. Nee geen nieuw product maar een film!
Zoals jullie al weten is de oprichter van Apple Steve Jobbs overleden maar zijn ideologie en producten leven voort.
Maar nu dus ook zijn persoonlijkheid en leven worden verfilmd. Het moet niet gekker worden!
Leuk voor de Apple fanaten onder ons die zich graag willen verdiepen in de persoon achter deze geweldige producten.
Voor mij heeft deze film geen toegevoegde waarde. Wacht. Toch wel. Maar dat komt door de acteur die de rol van Steve Jobs gaat spelen.
Dames het is niemand anders dan Ashton Kutcher.
De release datum is nog niet bekend, maar voor de Apple fanaten en vooral de Ashton Kutcher fans waaronder mezelf, ik houd jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten