vrijdag 2 november 2012

Ik zweer bij.. Subway

Verse groenten, lekere geur van gegrild brood en het is nog gezond ook. Weten jullie waarik hetover heb? Ik geef nog een tip. Er is verschillende beleg aanwezig, je kan het zelf samenstellen.
Subway juist! Jullie hebben er vast wel eens gehoord. Maar waarom is het nou zo moeilijk om naar de Subway te gaan en een broodje te pakken? Waarom zo makkelijk om naar een snackbar te gaan? het is simpel uitgelicht met 1 woord. Gemakzucht. Ik betrap me er zelf ook op dat ik eerder naar de snackbar loop dan naar een subway of Albert Heijn voor een salade. Toch is het raadzaam om variatie te brengen in eetgewoontes. Daarom zweer ik bij Subway. Het is lekker en gezond. Ja dina maar je eet nog steeds bij de snackbar. Natuurlijk dat is ook helemaal niet erg af en toe , maar het moet geen routine worden. Maar ik zweer er wel bij, en vooral bij het gegrilde sesambroodje met tonijn en kaas met verschillende groenten. Gezond voor het lichaam en een goede hongerstiller. Voor diegene die het nog niet kennen ga het proberen, voor diegene die het al doen ben trots op jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten