vrijdag 2 november 2012

Ik zweer bij...maagdelijkheid

Ja dit is niet iets nieuws. Jullie zullen denken ja iedereen zweert erbij, als ze gelovig zijn opgevoed. Maar dit speelt niet alleen een rol bij mensen die religieus zijn opgevoed. Wat als ik jullie nu vertel dat er een beweging in opkomst is die erbij zweren en daarbij gebruikmaken van een ring als symbool? JA ECHT! Ik noem een Jonas Brothers, Miley Cyrus, Selena Gomez, Jordin Sparks.
Dit zijn celebrities die zweren bij hun maagdenlijkheid. Ze zijn een rolmodel voor vele tieners en door zo een getuigenis nog populairder bij de ouders.
Hieronder zien jullie een voorbeeld van zo een purity ring.





Persoonlijk zweer ik ook bij mijn maagdenlijkheid. Niet alleen door mijn geloofsovertuiging, maar eigen principes. Die komen wel overeen met de principes van de celebrities die de ''purity'' ring dragen. Maagd blijven tot het huwelijk om zo mezelf te bewaren voor mijn ware prins. laten we eerlijk zijn tegenwoordig het enige waar ze nadruk op leggen is sex. Want sex sells. In elke videoclip, televisieserie , reclame en films. Daarom ben ik blij dat deze popsterren zijn opgestaan voor de jongeren, om het goede voorbeeld te geven in deze wereld waar het alleen om sex draait. Jullie moeten goed onthouden, je bent niet raar als je maagd bent maar je bent raar als het niet meer bent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten